Kan jag komplettera eller ändra min beställning?

Ändrad den Mon, 04 Jul 2022 vid 10:49 AM

Så länge din beställning inte har hanterats eller är leveransklar kan vi hjälpa dig med att ändra eller korrigera vissa uppgifter på din beställning. Det är tyvärr inte möjligt att lägga till varor i en befintlig beställning, men däremot kan vi hjälpa dig med att ta bort varor så länge den inte har lämnat vårt lager.


När det gäller att lägga till varor kan du däremot alltid göra ytterligare en beställning så korrigerar vi fraktkostnaden i efterhand. 


Om du vill göra en justering på något sätt så kontaktar vår kundservice.


Observera dock att det kan ta upp till 24h innan ditt ärende blir behandlat.

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och strävar efter att uppdatera artikeln