Jag har inte fått min återbetalning ännu?

Ändrad den Mon, 31 Oct 2022 vid 04:10 PM

Så fort din retur är hanterad och godkänd av oss kommer du bli återbetalad till det betalningsalternativ du angivit vid köp. Det kan ta upp till 14 arbetsdagar för vårt lager att behandla din retur efter att den ankommit vårt lager. 
 
Det tar upp till 7 arbetsdagar innan pengarna syns på ert konto eller faktura. Om du har valt faktura från Klarna eller Walley som betalningsalternativ så kommer de returnerade varorna korrigeras på din faktura. 
När du gör en retur och har valt faktura via Klarna som betalningsalternativ ber vi dig att pausa/flytta fram förfallodatum på din betalning hos Klarna/Walley. Detta för att inte riskera påminnelser och krav i väntan på hantering och återbetalning av din retur.
Klarna når man enklast via telefon: +46 (0)8 – 120 120 10 eller via deras kundservice på nätet genom att klicka här.


Walley når man på +46 (0)10 - 161 01 00 eller genom att klicka här.

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och strävar efter att uppdatera artikeln