Kontakta vår kundservice

Ändrad den Tue, 19 Sep 2023 vid 10:22 AM

För att kontakta vår kundservice ska du skicka in ett ärende via länken nedanför. Alternativt skicka in ett mail till vår kundservice. 

 -->> skicka in ett ärende <<-- 


För att vi ska kunna hjälpa dig vidare med ditt ärende ber vi dig fylla i så mycket information
som möjligt. Gäller ditt ärende en beställning du gjort hos oss så fyll alltid i ditt ordernummer. 


Just nu får vi in många ärenden vilket tyvärr gör att vi har längre svarstider än vanligt. 


OBS ärenden gällande returer, reklamationer och transportskador samt felleverans registreras via nedan formulär 

 -->> Retur & Reklamation <<--


Gäller ditt ärende försenad leverans?

Efter sommaren har massor av fler kunder upptäckt KitchenTime och vi har just nu ett högt antal beställningar, vilket kan innebära något längre leveranstider än normalt för vissa ordrar. Vi är såklart väldigt glada över att också du väljer KitchenTime och du ska veta att vi jobbar hårt för att skicka ut alla ordrar så snart som möjligt.


När du gjort en beställning kommer du att få en orderbekräftelse, när din order sedan lämnar vårt lager så kommer du att få en leveransbekräftelse med information och spårningslänk för ditt paket. Har du frågor om din leverans så kan du kontakta oss via att skicka in ett ärende i länken ovanför alternativt skicka ett mail till oss. 


Mailadresser:
Nedan är våra mailadresser till respektive kundservice. 

Kundservice@kitchentime.se
Info@confidentliving.se 






                                                                                                                            

Ansvarig:
Cassandra Wik Mannerheim
Kundservicechef

Cassandra.Wik-Mannerheim@kitchentime.com

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov