Vad gör jag med min faktura när jag reklamerat?

Ändrad den Mon, 05 Dec 2022 vid 02:42 PM

Om du valt faktura som betalsätt så får vi informera dig om att den behöver betalas även om du reklamerat din vara. 

En eventuell justering av fakturan sker när ärendet har hanterats och godkänts. 


Om du har en faktura och önskar att betala den först efter att din reklamation är hanterad ber vi dig att pausa din faktura hos Klarna eller Walley.


Klarna:
08 120 120 10
Eller direkt i appen.

Walley:
010 - 161 01 00
hello@walley.se

Vi står inte för några eventuella påminnelseavgifter. 

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och strävar efter att uppdatera artikeln